Skogshorn

Order

Please contact us for prices, availability and possibly other options for this product. Select the correct number of guests and dates and click "Contact us".
Merk! Lintøy følger ikke med på den ekstra sengekapasiteten. Hvis antall gjester er høyere må du huske å bestille med ekstra lintøy.
Kampanje rabatter blir fratrukket manuelt og kreditert før ankomst!

Information

Yes

Liatoppen Skisenter

Description

Skogshorn er en dobbel hytte og den største hytten i parken. Hytten er på 114 kvadratmeter, pluss hems i begge avdelingene i hytten. Døren i mellom de to avdelingene i hytten kan enten være avstengt eller åpen, alt ettersom man ønsker. Hytten er derfor ideell for både treningssamlinger, dersom man er to familier på ferie sammen, eller man er på ferie alene og ønsker kun å leie den ene delen. Hytten ligger litt mer for seg selv i forhold til de andre hyttene og er den hytten med flottest, og mer enn 180 graders utsikt mot fjellet og dalen. Skogshorn A har hems over gangen. Hytten er ideell for fire gjester, men har totalt elleve sengeplasser ved maksimal kapasitet gjennom utnyttelse av hemser og karnapp. Denne delen av hytten har et soverom med dobbeltseng og et soverom med køyer, samt kjøkken og bad. Sengetøy og håndklær følger med til fire personer, ekstra sengetøy til karnapp og hems kan leies hos oss. Skogshorn B har langsgående hems i gangen mot stue og totalt fjorten sengeplasser ved maksimal kapasitet. Denne delen av hytten har tre separate soverom, egen badstue, samt kjøkken og bad.

Properties

Alpine Ski Centre 8.1 km
Center 11.2 km

Directions

Dersom du kommer fra Bergen så ligger Ål på venstre side. Fortsett 5 km i retning Gol og ta til venstre opp på Liagardsvegen. Etter 0,8 km sving skarpt til høyre videre på Liagardsvegen. Fortsett Liagardsvegen ca 5 km til du kommer på toppen og ta av til venstre mot Liatoppen Skisenter. Kjør frem til Liatoppen Fjellstove og der vil du se et reklameseil for Liapark på venstre side. Kjør opp bakken på venstre side ca 150 meter og dere er fremme.

Dersom du kommer fra Oslo så ligger Gol på høyre side. Fortsett 18 km i retning Ål og ta til høyre opp på Liagardsvegen. Etter 0,8 km sving skarpt til høyre videre på Liagardsvegen. Fortsett Liagardsvegen ca 5 km til du kommer på toppen og ta av til venstre mot Liatoppen Skisenter. Kjør frem til Liatoppen Fjellstove og der vil du se et reklameseil for Liapark på venstre side. Kjør opp bakken på venstre side ca 150 meter og dere er fremme.